Kelantan menang lagi daaaa



Alhamdulillah, setelah puas aku jadi orang gila seorang diri dekat depan TV menjerit-jerit, akhirnya boleh juga Kelantan pergi ke final. Tapi yang tak tahannya jumpa balik dengan lawan tahun lepas, Negeri Sembilan. Silap-silap terbakar lagilah kerusi dekat Stadium Bukit Jalil. Tak baik agaknya mengata orang negeri sendiri, tapi dah memang kenyataan rasanya, tak boleh nak nafi dah. Orang dah kata jangan baling mercun, tapi si beruk-beruk tiga empat ekor di antara orang ramai dekat stadium tu masih lagi berdegil. (Jadi memang salah kamulah wahai beruk-beruk sekalian apabila orang negeri lain benci sangat dengan orang Kelantan).

Apa pun tahniah juga kepada pasukan Kedah, kamu semua memang main memang hebat, cuma tak ada rezeki. Tak apa, boleh cuba lagi tahun depan.(Walaupun mungkin Kelantan boleh pergi juga ke final tahun depan.hahahahaha. berlagak seh).

Jadi kepada kawan-kawan aku yang rasa poket dia tebal dan tak tahu nak buat apa,bolehlah taja aku pergi KL untuk tengok bola final akhir bulan ni. Yeeeehaaaa
2 Responses
  1. Aisyah Says:

    jom aku taja mu, mum taja aku


  2. Mocha Ghost Says:

    jom...selamba. cuma mu taja aku bas, makan, tempat tido, aku taja mu 3 hari 3 malam tido di rumah sendiri. weeee