Kekalutan yang melanda

Dalam dua tiga hari ni memang pejabat aku dah jadi macam lebuhraya. Sibuk sangat sebab persiapan untuk hari keluarga syarikat aku pada 30 Oktober ni. Banyak jugalah persiapan yang dah siap, cuma tinggal benda kecil-kecil je.

Aku pula dapat bahagian sukaneka, jadi tak adalah banyak sangat tugas aku. Tapi walaupun macam tu, aku tetap ringankan tulang sikit tolong buat bahagian lain. Tapi tolong yang paling aku suka ialah beli hadiah. Pasal masa tulah aku boleh buat muka sombong beli benda mahal-mahal dekat pasaraya. Hahahaha. Dan yang paling seronok, bila kita beli benda mahal-mahal ni selalunya dapat hadiah percuma. Contohnya aku beli set tali pinggang dengan dompet lelaki jenama "Crocodile", kakak bahagian jualan tu bagi baju tshirt dalam lelaki. Mula-mula macam serba salah juga aku nak ambil, tapi bila aku tanya ketua program, dia kata ambil sajalah. Aku pun macam budak dapat aiskrimlah melompat-lompat. Hahaha.

Insyallah kalau aku ada masa aku akan cuba masukkan gambar masa hari keluarga tu. Buat pun tak adalah jauh sangat, dekat Kuala Terengganu je. Tapi yang paling sadis, hari keluarga ni lah penanda bahawa aku dah tamat bekerja dekat firma aku ni. Selepas ni aku akan bekerja di tempat baru. Jadi, lepas saja majlis makan malam tu, aku culik 2,3 orang kawan sepejabat dengan aku temankan aku balik. Gila kau, pukul 11 malam nak bertolak dari Kuala Terengganu ke Kota Bharu boleh tahan juga tu. Dahlah jalan pun bukannya terang sangat. Kalau pandu ikut jalan pantai, lagilah takut aku. Jadi, doa-doakanlah aku supaya aku selamat sampai dan terus boleh lapor diri pada keesokan harinya tu.Sekian
0 Responses