Celcom Promotion




aku pun xtau nape aku sibuk sgt nak promote pakej celcom nie.
tapi aku rasa benda ni best la kalo orang lain tau.

Aku baru je pakai celcom Government Pack 50.

Memang menarik betul la. guna celcom broadband unlimited 3.6mb dgn hanya RM50 je sebulan. Laju memang laju. Transfer rate pun bleh sampai 300kbps kalo kat rumah aku kat Kota Bharu. Tapi kalo kat UUM standard 50kbps la pasal kat bilik aku xclear sgt.

Menarik memang menarik tapi yg yang xbest sgt pasal aku kena ambik line telefon celcom P48. Kiranya kena pakai minimun rm48 tiap2 bulan. Rate dia bleh tahan gak la. SMS 1sen/sms Celcom-Celcom, 3sen/sms Celcom-Others.Call rate plak 10sen/min celcom-celcom and 15sen/min celcom-others. Bleh wat 1+5 plan lagi. Yang parent punya aku bagi kat abg aku yg 2nd. aku just ambk suppliment line je. Rm5 je sebulan cakap byk mana pun.hohohoho

SEtakat aku kuar kat mana2 bandar aku mmg takder jumpa lagi la pakej nie. Memang dia wat utk government punya staff jer. Kebetulan abg tu ada pelawa aku masuk. So, apa lagi. Mula2 pendaftaran RM350. RM200 utk modem dan RM150 utk bil selama 3 bulan. DApat plak satu hs samsung(ada kamera beb).

So, setakat ni aku rasa celcom mmg paling byk bagi pakej2 menarik bagi pengguna internet kat Malaysia nie. Bravo Celcom.hohoho
4 Responses
  1. Pu3 Says:

    wah.
    mcm menarik je weh.
    ada lg ke promotion neh?


  2. Mocha Ghost Says:

    Ntah la...
    tgh bln 3 aritu aku nmpak ada lagi..
    Aku nmpak lecturer je yg ramai ambk.Maybe aku ada bkat jadi lecturer kot.hahahahah


  3. Pu3 Says:

    hahaha.
    insyaALLAH.
    aku doakan moga impian ko temakbul.

    weh,
    anda ditagged!
    sila jengah page aku.

    =D


  4. Unknown Says:

    Bagus boh demo promote celcom.
    Sene kawe nak wat kijo promotion.
    hehehe.

    Mofat Enterprise
    Authorized Celcom Dealer
    Shah Alam.