Berat aku sudah menjunam

Dub dab dub dab bila timbang di penimbang tadi. takut prestasi tak seberapa. Bila di tengok-tengok, terkejut sarkas aku bila berat badan sudah turun 5kg.

Ha, nampaknya pengorbanan aku yang tak makan malam dalam 2 minggu ni sudah menunjukkan taring. Mungkin kalau aku tambah dengan jogging petang-petang, tak mustahil aku boleh turun 7kg dalam 2 minggu ni. Tapi jogging petang susah sangat bagi aku. Bila balik dari kerja, hati ingat nak berehat saja. Tapi, kalau hujung minggu jogging, tak ada masalah agaknya.

Walaupun dah turun berat, tapi otot sudah mula longgar. Mungkin sebab amalan sit up setiap hari dah aku tinggalkan.

Aku harap aku boleh bangun sebelum subuh dan jogging sejauh 5km setiap hari sebelum pergi kerja, supaya aku terus sihat dan cergas. boleh ke?
0 Responses