D-Day

Hari ini bangun awal. Macam biasa. Tapi mandi awal. tak macam biasa. Aku kena hantar mama pegi keje arini. Mama bagitau siap-siap yang maybe ada orang hantar dia balik pasal dia ada occasion kat luar. Balik, bukak face book. Laptop dah makin jem. Video banyak yang tak boleh bukak. Adoi, ni mesti sebab download software aritu, diangkut sekali dengan virus. Pastu aku hantar zeti pegi Kolej, dia ada exam MUET. Aku tercongok dekat 2jam setengah, tunggu zeti habis exam. Nak balik pun macam serba salah jer. Pkul 1.30tengahari zeti habis exam, kitorang pegi window shopping kat billion. Hmm, dah lama tak pegi billion. Sebenarnya zeti nak repair hs Nokia Music Expressnya. Baru beli bulan 11 aritu, dah hantar warranti 4 kali. Heran betul. Padahal pengedar Zitron. Hmm, barang ori pun tak semesti elok. Sambil tu aku pegi beli cd windows. Zeti siap beli baju. Hai, perempuan.

Balik rumah terus format laptop, dah tak sabar nak tebrakkan semua virus-virus yang sedang bersemayam kat dalam laptop aku. Alhamdulillah ok. CD ni pun elok. Siap kasi MS Office 2007, AVG Internet SEcurity and etc.

Pkul 5.30 ptg pegi ambik mama. Dah sampai kat depan kolej dia baru la teringat, mama ada occasion rupanya. Membazirkan minyak keta betuo. Patah balik kat rumah. Tengah jalan jumpa Rudin n Kak Ngah. Rudi mintak tolong hantarkan Kak Ngah balik umah. Hmm, tak bawak balik mama, bawak balik Kak Ngah. Hohoho.

Pkul 6.30ptg dinner, pastu mandi n solat, tengok tv. Tengok berita. Pastu sambung main internet sampai ke tengah malam.

Kesimpulannya: Banyak maeennnn!!!!
4 Responses
  1. Aisyah Says:

    kesimpulannya,dudk rumah xde aktiviti yang thrill.setakat reformat laptop,baik xyah!!! hehhehe xmenguji minda lansung


  2. Mocha Ghost Says:

    memang bosan
    takdak thrill. aku igt nak pegi gunong stong. but pun dah ada. seluar loreng pun dah ada. tapi duit n kawan tak ada.huhuhuhu


  3. Jeff Syiru Says:

    ni dah tahap kreta sapu ni, main amik tgh jalan.. tp best la drebar ni siap bleh tunggu 2jm stgh.. pastu bleh jadi bodyguard pegi shpping skali...

    mmg best la.... tp banner tetap gak gabak besar tak tentu arah...


  4. Mocha Ghost Says:

    banner tu aku makna jadi camtu.makna mendalam tu.hahahaha.memang sekarang ni tgh wat perkhidmatan sewa bodyguard. demi kesihatan anda dan keluarga.huhuuhuh