Wa ilal liqa'


hmmm...5 hari lagi. Aku pun tak tahu aku akan merindui tempat ini atau tak.
Dari hari pertama datang ke sini, dengan beg, tanpa di temani parent aku, rasanya aku akan menangis teringatkan tempat nie.

Kalau budak-budak lain, maybe tempat ni maha bosan. Hutan, ceruk, hulu. Tapi bagi aku, tempat ini ada wajah lain, sinila tempat aku bergelak, menangis, frust, marah, mengamuk, berguling, merangkak, telentang, terbalik. Macam dalam iklan Astro la, macam-macam ada.

Kat sini aku kenal hidup,kat sini aku bina peribadi, kat sini aku baru jadi diri sendiri. Hmm, boleh tahan banyak jugak kisah aku kat sini. Tapi camner pun, aku kena berani keluar, tengok alam lain. Alam yang sebenar. Yang akan menguji keimanan aku, yang tebalnya kurang dari kulit bawang.

Bilalah agaknya aku blh datang ke sini lagi?
Alangkah syoknya kalo aku bleh pasang balik rakaman dari aku mula masuk sampai aku mengangkat beg kuar. So, bila dah keje dan beranak pinak, bila rindu senang-senang jek aku bleh tekan play.

supaya aku tahu, hati aku tetap kat sini.....

9.19
30/04/2009
DPP Perwaja,
UUM sintok
2 Responses
  1. Aisyah Says:

    habis doh?..emonya!aku ni tak sabar2 nak balik.mum pulak xsanggup nak tinggalkan sintok.percayalah..dunia luar mungkin menjanjikan sesuatu yang lagi menarik plus indah untukmu(T_T)

    p/s: BTW,could u plisssss get rid of this word verification?it irritates me!!!!so much


  2. Mocha Ghost Says:

    harap-harap gitu. Tapi biasa la. Kat tempat jatuh tergolek lagikan di kenang. hohoho..

    p/s : i have remove it. Hope it's become better for u